Saturday, August 1, 2009

satu mlm di menara condong

oit.
sialan..hari mmbosankn..
t.intan yg suda mcm pekan mati..tp xde pun yg mati.
asal mlm je..suma snyp.xde lagi anjing2 brkliaran, rempitan tegar dgn byi2 ekzos.
suma da lnyap..mgkn kh zaman da brubah ???
ya..mgkin jgk..dengan ada nya pasukan keslamtan yg la ni lebih serius telah mnjaga keamanan di t.intan..
trimas banget kepda suma yg mmbntu .
tp.alngkah indah n bestnya jika mlm2 sprti mlm2 brchaya terang2an..
agr suasana skeliling lebih sronok utk brsuka ria kn ?
tp msyrakt skg suda lebih myukai hdup di rumah sja. melayari tenet strusnya mnonton siaran2 yg pelbagai chanelnya. .
td..aku utk 1st time nya slpas stgh taun..mnjejak kaki di sna..utk mnjmput adik ku yg pulang ke kpg..
haha..tp dsbbkan keadaan yg bosan td.telah aku mmjangkan kaki ke mc'd brsama2 shabt aku si ijal n fndi..
ya....aku lihat ramai gadis2 dlm mc'd tu jelita2 belaka..ehehe. .
tp cuaca yg agk sejuk mmbuatkn aku lebih melpak2 di lua. mghisap rkok dnhil dan mmrhatikan gadis2 trsebut dri tngkap..haha..tp dlm pd msa yg sama aku juga bermesejan dgn gf aku..lalalallalaa..
kini.
aku suda berada di rumah..mngon9 kn dri..brsama2 adik ku amin.
ya..seorg adik ku yg tgi melampai. .dan pandai brbahsa jerman..itu lah cita2..
beliau ingin mljutkan pelajaran kesana dalam masa ini.
GMI lah tmpt mgambil krsus persediaan..insyalah kalau xada aral yg melintang2.
beliau akan trbang ke sana..
brsama cita2nya yang melampai sprti tginya sndri....
kwn2..
doa kn adik ku berjaya ok !!!!

smpai disini sja.
nite !!!!!!!!!!!!!!!!!!! zzzzzzzzzzzzzzzzz
p.s : aku enggak tau apa mau ckpkn lagi.
tiada mood. ..........

1 comment:

Anonymous said...

pr checker guaranteed seo backlink service backlinks google

chatting