Thursday, August 20, 2009

nothing

sial hr nih.
dr mlm smlm xde mood dsbbkn gf aku tuh .
siut tul die menspoilkn mood aku yg tgh hepi mlm smlm.
mlas aku nk berpot pet2 lgi .sntk ko lah ZATY !!
tp nta ape musibat kau .
aku xbole tgl kau dow.
ape ko gunakn tok bomoh kt aku ke HAH !
watever la syg !
org mst syg kt die jgk . OK !
igt tuh .
today .ponat gilo bdn den .
byk nya keje yg disuruh bos aku tuh .
mlmpaui btas. bole kne hukum bos aku tuh .
aku skg suda bkerja .ya ..KERJA.
kerja yg pada luaran nmpk senang.
tp di dalam .hah ! mmg membosankan sendi2 tulang tmulang aku nih .
tp .dsbbkn igin mngumpul dan mencari rzeki yg halalan .rdha sja lah .
mgkin ini rzeki aku bt mse ni .
lgpun xlme lg suda mau PUASA then RAYA.
p/s : kuantan. aku rndu kn jalan rya disana.
kwn2 ( epit, mat p, bre, lokman dn seangktan dgnnya )
mana korang semua nih.
aku igin bersama semula.
owh cinta @ puspa hatiku zaty .
love u sgt2 lah .

No comments:

chatting