Friday, October 30, 2009

day after yesterday

rutin harian aku dah berubah mcm skelip mata sja.
kejap je. suma da brubah .lagi2. krdit hp pun suda jimat .
mlm2 aku tido awl .dgn dia yg xnk mlyn aku .
ye. aku mmg seperti anjing. sudah meludah .ada rse mau mnjilat smula.
aku sedar. tp bg org len .aku buat pada blog ni cuma prkataan sja.
zahirnya. aku xmcm tu .ramai yg brsangkakan mcm tu .
pdhal aku sma je. cptaan tuhan juga. .
boleh melakukan kesalahan bila2 masa.
xsedar. n kekadang tu trlupa. normal la prkara bgitu .
n lelaki juga. wpun da mlakukan silapan.pasti akn buat lagi ksilapan trsbut.
n skg. mmg aku juga terus mersakn kehmpaan yg tramat.
lagi2. bila dia ckp .die xnk ngn aku lg bt masa ni .
n aku pula sseorg yg susah utk mnggu. aku ego amat tnggi .
tp .sbb dia. aku cuba jgk brsabar. n aku janji .
gaji aku kua awl bulan ni .klu rezeki tu msuk awl bulan ni .
aku mst akan pergi jmpa dia. aku nk luahkn apa yg aku rsa.
aku akan buktikan sumanya. tebus suma kslahan2 aku .
insyallah .aku yakin hari itu pasti tiba.
cuma tuhan sja yg bole tentukan sumanya.
zaty .sumpah .hdup aku bertrabur sja. bila ko xde.
lagi2 ko xnk dga suara aku lg.
wpun masih text msj .tp tu suma amat lain bagi aku .
aku SAYANG kau zaty .
trima kasih sbb bole bg lagi pluang utk aku.
wpun suda byk kali pluang aku dpt n aku sia2 kan .
kau tetap nk bg lagi pluang pd aku .
zaty .aku dan kau akan trus brsabar .
aku juga yakin .kta mst akn bersama smula sprti sediakala.
aku harap kau .boleh sabar n jgn trlalu mghrap yg lebih dari yg kte sgkakan .
aku tau xptut aku ckp mcm ni .sbb yg bt masalah aku. bukan kau .
curang tu ssuatu prbuatan yg kbykannya mmg xbole di maafkan .apa lg di beri pluang. ..
aku tau suma tu .maafkan aku sayang ..
aku akan trus mgubah dri aku .wpun bnde tu susah.
tp suma org pun tau .sape yg bole ubah dri melainkn dri kte sndri .
skg .cuma tahap kesabaran kte sje yg bole tntukan mn hala tuju hbgan ni syg. syg .i love u. ..

No comments:

chatting