Thursday, December 10, 2009

hari ni suda masuk 10hb.
dah nk tmat da taun 2009 .
2010 bakal tiba .
tp knp aku stil mcm ni lg .
trkapai2 dlm bidang kerja .
kerja oh kerja ..
tuhan menentukan.
setiap manusia da dicipta kn rzeki utk dri masing2.
nampaknya .kite hnya perlu tggu .tp .buat apa mngu tanpa usaha .
so .usaha tu amatlah pnting .bile usaha sudah + dgn doa.
mybe rzeki tu akan mudah dtg kt kte. termasuk la aku .
ya .rezeki utk kte suma da ada.
cuma lambat ngn cepat sja utk kte trima.
so .better apa yang kte hadapi skg. kena la usaha keras2.
mybe apa yang berlaku skg sebenarnya kekal utk dri kte ??
mcm tu jgk la kerja .apa kerja sekarang .mybe itu rzeki aku .
kena la usaha sngguh2.rajin2 ..
kte sndri pun xtau apa rzeki yang tuhan da tntukan utk kite kan .
neway .hari ini kot baru aku tersedar dari tidur .
sebenarnya .rezeki tu mmg da ada utk aku .
cuma aku xnmpak .. ...
*ntah apa aku postkan hari ni .tp ni la yang aku rsa nk post. utk sesaja. utk sapa2 yang nk view.
tenks kt sape2 yang mnjguk2 kt blog aku ni .
e n d

5 comments:

~*anak abah*~ said...

insyaallah bro..
rezki dtg dari Dia..
kita doa je la eh..

Cik.Bie said...

yaaa..
rezeki manusia berbeza2..
(=

Sofea. said...

rezeki ade , insyaAllah :)

ekyn's said...

usaha tngga k'jayaan.. ;)

ekyn's said...

usaha tngga k'jayaan.. ;)

chatting