Saturday, December 26, 2009

L is for the way you look at me
O is for the only one I see
V is very, very extraordinary
E is even more than anyone that you adore

apa kena nta ngn lyric atas tu .
aku rsa sorg. wpun baru brapa2 hari .
aku rsa sorg2 banget .knp n apahal nta.
tp aku yang ego xkn ckp apa2. n truskn jgk khdupan sharian ngn hati agk tenang.
kdg2. aku rsa bersalah .kadang2 aku perlu ubah sikap, perangai . baik buruk aku .
tp .agk susah sbenarnya .sgt susah utk berubah jd more better dari skg.
utk diri sndri .skalipun utk org2 skeliling .susah .!
tp aku sntiasa cuba. wpun org pk aku x brubah skit pun .
takpe lah .yang pnting aku brubah jgk. aku ada jgk niat utk berubah wpun prubahn tu tak nampak .
sorg2 mcmni bg aku lebih baik .xde lagi aku nk sakitkan hati sape2 dah.
maki hamun ke .apa ke. semua tu bia aku sorg saja rsa.
lebih baik kn klau sorg2 .aku taknak terus sakitkan hati org lain .
kalau dia tak boleh terima cara aku .trus terang sja lah .
mcm baru2 ni .ye. aku yang mulakan .so .aku jugak kena tamatkan .
wpun ending tak brapa menarik .aku rsa senang. kalau aku tamatkan sekarang.
insyallah msa akan datang. aku boleh jd baik dgn sorg2 mcm ni .
done.

No comments:

chatting