Tuesday, August 25, 2009

2nd. .

hr nih .hr. hari .
hari yg. bosan .muram .
mengada. xtahan .mengarut .
penipu .xkuat. .byk main . mood hilang jao.
penat . malas. n mcm2 lagi lah.
heran la. kenapa semanjak2 ni aku jd n brklkuan yg mcm2. aku jd mls.
puasa mmg aku tunaikn seiklas ht. xde yg boleh mmbtalkn pun.
cuma. aku jd serabot .aku brpk byk .lagi2. kerja. .KERJA.
susah sgt2. byr hutang. hutang yg byk .
byk hutang aku dgn kwn2. dorg lah yg mmbuat aku derita smpe mcm ni .
xmmpu aku nk lwn kerenah2 suma nih .
rse mcm nk pg brcuti sja utk tenangkn jiwa ni.
aku dah lepaskn kt mcm2 org .
awek aku .teman2 . n fmily .sumenya xdpt nk mnlong aku.
entah lah .knp sume ni trjd bt mse ni ?
knp xlepas rye ? knp bukan sblum2 ni .
knp la. .. tp .aku redha.mgkin ini ujian tuhan kt aku .
mn tau esok lusa boleh setel ?
kn . bgus nya klu dpt br pk mcm tu .tp .xbole.
kpale n akal aku ttap pk sume hal2 tu .susa nye ....
aku akan trus jd srbut mcm ni smpe bile ntah .
tuhan sja yg tau . dia shaja yg tau ape jd esok .lusa n bila2.
die yg tntukn jlan hdup kta.
aku hrapkn ramadhan taun ni akan jd lbih smpurna dri taun sblum2 ni .
amin !!

No comments:

chatting