Thursday, August 27, 2009

kerja+puasa

bgun pagi2 .
lepas sahur xbole tdo dah .
klu tdo nnt xsedar2 dah nk gerak pegi kerja.
heh .leceh ow.
penat rupanya. xpena aku rse mcm nih .
pgalaman la yg byk mgjar aku.
klu la hdup xde pglaman .mst satu job pun xleh bt.
hr tu .mgu ni .
aku tension.
mcm2 tekanan aku ada.
alhmdlh la skg ni .agk ok .bia la hutang2 tu trtuggak .
nk bt cmne. byk hutang len aku kne setelkn.
PTPTN. loan bank .n byk lagi .
gila btul . mse2 mcm ni la sume bnde tu nk dtg. knp xwaktu len je.
owh. aku rndu kan awek aku .
zaty .mn kau pegi .lm ko tak msj. dga suara amt jrg skali.
aku hrp ko sihat. n dpt selesaikn bsness plan ko tu .
pose jgn tgl n jgn lupa cari pahala byk2 ye .
jg dri tu suda tntu aku nk kau lebih brjga2.
i love n miss u syg. heh ( jiwang konon ). .
neway. bsok lagi bz aku pada waktu siang hari .
bese la. klu aku mlas mn aku nk cri sen utk baju raya taun ni .
xkn aku nk pau mak ayah aku lg.
taun ni je suda genap aku 21 taun .malu ar nk mntk tu mntk ni lagi .ye dokk.
urm . smpe sni sje lah .
daa

No comments:

chatting