Tuesday, September 1, 2009

nothing


sudah lma aku tak update ini blog ?
sbb ape ..urm .ada ssatu. .
aku baru sje kmbali normal.
sudah agk lm aku sakit kpala .
muram+suram . now aku da ok smula.
sng hati untuk mmikir .bt hal2 len pun sma.
alhmdlh la. syukur. .
to my syg . mfkan org eyh .
skg kte da ok smule .lpas ni cube la jgn brgado2 lg .
sume hal org yg mulakn.
org jgk la yg kna btulkn balik kn syg .

urm .tup tap2.cepat je msa brlalu .
hr ni da msuk 12 hr puasa ..
cepat je .jjur aku mgaku sehari sudah aku tglkn .
tu sume dsbbkn aku yg dah xlarat .
penat gila badan masa tuh .
heh .mcm2 bdk sje ..xckup kuat.
mgkin stamina aku da kurang.
so .aku kena la exsce lebih2 mulai skg .
agk rugi la usia muda. tp da lemah2.kn .
hehe .neway .syukur kt tuhan .until now 21 taun da umo .
aku sihat sje. smpurna sumanya skali .
cuma ibdah aku saja xckup2 smprna.
entah lah. mgkin ini semua ujian. .
tuhan tu adil .maha kuasa.
dia tetap mnjaga umatnya.n berikan rzeki dan kkuatan yg byk skali ..
alhmdlh. sykur pada mu ya ALLAH !!

syg .
i love you .
syg sgt2 kt syg .
heh .igt nk jmpe syg 17 hb ni .
tp syg lak nk blik awl 15 hb .
cmna nta. org nk g jmpa awl2.rzeki xdak lg .
tp msa 17 hb tu baru org rsa senag nk jmpa.
hu . sori syg .
tgok pas raya cmna plak. kte dating lama2 eyh .
luv u syg .
daa. .

kangen - yakinlah aku menjemputmu

Peluklah tubuhku bila engkau rapuh
Saat kau mulai terjatuh
Aku datang menyelamatkanmu
Ini surga kita tiada yang menguasainya
Tempat kita bersandar dan bertahta

Tenang sayang, ku pasti akan datang
Yakinlah aku menjemputmu
Jangan menangis, hapus air matamu
Yakinlah ku tetap milikmu

**
Tenang sayang, ku tepati janjiku
Karna kau wanita terhebat
Peluk tubuhku, matilah di pelukanku
Biar seluruh jagad raya tahu

Tenang sayang, ku sambut engkau datang
Ku yakin engkau menjemputku
Jangan menangis, hapus air matamu
Yakinkan ku tetap milikmu


Tenang sayang, ku sambut engkau datang
Ku yakin engkau menjemputku
Peluk tubuhku, matilah di pelukanku
Biar seluruh jagad raya tahu kau milikku

Related posts

1 comment:

tie said...

I LOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVEEEEE UUUUUUUUUUU.....................
I CAN'T LIVE WITHOUT U SYG....
EEEIIII....GRAM NYE ORG...

chatting