Monday, September 21, 2009

hari raya



salam semua.
heh .HAPPY EID MUBARAK ok !!
0-0 r pasni kwn2ku semua orait . ..
xde pe nk critakn .heh .
neway . hr ni awl bgun .
kul 6 pg da kemas2. gosok baju .mcm2 jgk aku bikin n tlong mak aku .
msukkn kuih .wah .da xde puasa lg .lalala .
alhmdlh slmat je sumanya.
g surau td. konon nk solat. tp full kot. xde pot lgsung .
so kteorg pun mlpak2 sje la.
after dat, aku trus pegi uma nnek .
mklum la. byk bt salah kt 'mak' no 2 aku tuh .
haha. kecian .aku telah brikan wet rye lg tau .
lalalala.. ...


pastu bermula sesi fotogrfi .tp skeping je yg agk mnrik la.
hhe. n 1 lg ni
nta apa2 ntah .tp esok akn ku pastikan gmba lbih mnrik akn diambil .so .abis je sesi fotogrfi .
kteorg sume bersalaman la. mntk ampun dri ujung rmbut smpe la ke ujung kaki .!!
amin .alhmdlh sume sudah brmaafan .
'mak, adik mntk maaf ye mak selama ni brklakuan truk dgn mak' selamat hari raya maaf zahir n batin. !!
then .plan nk ke kbur. tp sebab rmai pkcik2 aku lum balik . so, besok hari je la kteorg pegi. heh .
sok mau pegi kubur n braya kt kpg blah mak aku plak .heh.
DONE

No comments:

chatting