Wednesday, September 23, 2009

pening

weh suma.
sial tul .hari ni aku jd pisang r .
belacan gila .bgun pagi td.
dlm kul 10 kwn2 mai uma.
ajak aku pegi t.batik .
aku dah la xsihat. tp utk kwn2.
kena la pegi .lg pun jrg sgt jmpa dorg suma .
heh .siap2 dah dkt tgh hr bru ktorg suma gerak sma nek 3 bji kreta .
pape ntah. hari cuaca sgt pnas .gila terik .smpe sja t.batik .
mlepak dlu cri port best .then ape lagi r. cuci mata rambang2.
lalaalalala. gila agk ramai jgk org.
knp dorg xmo pg beraye kn .mnyemak je.
heh .gmba xuplod lg .
suma ada kt mem2 . mybe sok aku uplod gmba sume.
heh .aku rse mcm da demam je .
batuk2, ada kahak, slsema.
mst ni suma jgkit sama abg aku .
siut. pmbawa virus. adakh aku sspek H1N1 lg kot.
huh .ya allah .lindungilah aku .
then. aku ngn zaty lak ada pblem .ntah apa yg die rsau sama aku nta.
aku bukan pegi mn2 pun .pastu nk moody2 .
sukati ko lah zaty !!
k r geng.
sok tgok pic .chow !!!!!!!!!!

No comments:

chatting